ASSL – Reaching the UK market | Travel Trade and Innovations
John Bridge kommer från UK och ger oss lite trender och tips om den brittiska gästen inför kommande direktflyg från London.
In this two hours long session, we’ll start with a general overview of Sweden in the UK market and some general UK market travel trends before exploring ways in which you could reach the UK market post pandemic both via the travel trade and your own direct to consumer campaigns. In the context of the direct Luleå flight, we’ll show how working with the British travel trade can help you to sell packages this winter and beyond. We’ll also share some ways in which you can target Brits with a shorter lead time than you might expect if you usually only work with traditional operators. In addition, we’ll share some hints and tips for reaching new audiences directly with digital distribution channels and performance-based marketing, using case studies from UK based tourism products.
Datum & plats: 1 september 2022 på Hotell Storforsen i Älvsbyn.
Tid: 10.00–15.00. Lunch kl.12.00 och en visning med hotellchefen Lotta kl.13.00.
Kostnad: Aktiviteten är utan kostnad och riktar sig till besöksnäringsföretag verksamma i Swedish Lapland. Obs! Deltagare står för sin lunch på hotellet.
Övrigt: Föredraget är på engelska.
Sista anmälningsdag 18 augusti
Klicka här för anmälan